zondag 26 september 2010

Oude foto's en met mooie herinneringen

Jaren terug ben ik eens een reisje mee geweest met m, hubbie naar LA.
Hotel vlakbij LAX het vliegveld

M,n mannetje kwam daar dus regelmatig voor z'n werk, niet altijd in zulke mooie hotels als deze maar vaak wel met voldoende faciliteiten om je te vermaken. maar dit reisje was toch wel een waar ik me ook wel vermaken kon. Dus ik ging mee.
Ons hotelletje

Het was de eerste keer dat ik zonder de kinderen weg ging, Dus het afscheid was best moeilijk. Maar eenmaal op pad en wetende dat ze goed achter bleven maakte het wat gemakkelijker.
Ik heb echt een leuke week gehad, helaas had m,n man niet zo heel veel vrije tijd dus ik vele uurtjes door gebracht in en bij de spa.. MMM erg vervelend hoor....
Ik vermaakte me wel met een boek bij onze prive spa(dat is een soort bubbelbad)

Sávonds trokken we eropuit en na de meeting hadden we nog 3 dagen voor onszelf, Hebben gedaan wat we konden We zijn in Hollywood geweest en kwamen dus terecht op de premiere van Bathman begins terecht En daar heb ik Tom Cruise ontmoet, We hebben gewinkeld op Rodeo drive en zijn in Beverly Hills en  naar Santa Barbera geweest.  Het was niet mijn eerste keer in America maar het is zo'n leuk land en k vind de meeste americanen ook echt leuke mensen..
Ooit hoop ik nog eens een vakantie door te brengen daar.. Heerlijk dan wil ik trekken met een camper.
Ach wie weet komt het er nog eens van,,
Rodeo Drive
In Hollywood
 
Niet zo'n scherpe foto, Maar wel de enige echte..

8 opmerkingen:

  1. ooh wat een snoeperde poep reisje zeg!!
    als je gaat waarschuw je mij dan even!! hihihi
    fijne avond
    Yolanda
    tja tommetje heeft wel een leuke uitstraling maar ja, ik val niet zo op kleine mannetjes woehahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai hai ik mail je even voor ondersteuning hhihi
    tot zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie dat je geen mail hebt dus ik doe het hier maar even wordt een lang verhaal hoor hihih
    je opent een gadget en neemt afbeelding in de linker kolom.
    je gaat naar de site van de give away
    kopieert de foto met afbeelding opslaan als
    dan ga je op haar blogspot adres staan en deze copieer je.
    dan ga je naar je gadget en vraag je de afbeelding op. en bij koppeling plak je het blog adres in dit geval van de black barn.
    dan opslaan en klaar is ze!! hihi
    hopenlijk kom je eruit en anders mail mij maar even door bij mijn berichten op het envelopje te klikken
    succes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Inge,
    Ik zie dat Yolanda het al heeft uitgelegt...moet vast goedkomen!!
    Ik ga je volgen hoor!
    Groetjes Hilde
    P.s Kun je gelijk meedoen met mijn give-away, en ik heb het makkelijk gemaakt, je hoeft alleen maar te reageren, of je moet willen oefenen met je linkje plaatsen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dromen moet je houden....

    fijne week

    groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was dus een heel geslaagd reisje !! En ook nog Tom Cruise ontmoet ,leuk hoor en het ziet er lekker luxe uit ,wil ik ook wel een keer!! haha
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Camper reis is ook onze grote wens. eerst wilde we van Fabriek naar klant met de camper. Maar omdat je dan ook zo'n loeier weg meot brengen(die kans zit er nl in) hebben we daar vanaf gezien. Maar dat we gaan dat weet ik zeker. Vorig jaar hebben we ook in LA gezeten pfff wat een stad zeg. Nu eerst Madrid en dan misschien droom droom droom net als jij. Ik vind de Amerikanen ook aardig. In ieder geval voel je je daar nog koning als klant..... Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Inge
    Dat is het mooiste wat er is met de camper door dat gigantische land rijden wij zijn begonnen in Toronto hebben een drie weekse reis gemaakt door Canada en America tot we bij de Niagara-waterval weer uitkwamen echt super!!!! zou het zo weer doen maar dan door de Rocky- Mountens lijkt me ook zooooo fantastisch maar we willen dan met een stel samen want met z'n tweetjes is het daar wel erg eenzaam. groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen


Over mij

Mijn foto
Vrouw 46 jr. Getrouwd, 22 jr. Moeder van een zoon 19 en een dochter 16. Ik ben soms wat gaotisch en heb de neiging tot lui zijn. Ik kan wel lekker koken en ben ook best creatief. Ik vind m,n jong volwassen kinderen heerlijk. De discussies die we hebben. De droge humor van m,n zoon. M,n dochter die zo heerlijk dramatisch kan doen. Ons gezin is altijd in beweging.. En ik geniet er van.