maandag 29 november 2010

Sneeuw

Jah hier sneeuwd het, Geen dikke vlokken hoor maar gewoon bescheiden korreltjes.
Het ziet er mooi uit, Maar BRRR het is wel koud hoor.
Ik ben niet echt fit.(griepje ofzo) K'heb een zeer lijf ben koortzsig en moet veel hoesten wat erg pijnlijk is.
Dus heb ik veel op bed en op de bank gelegen..
Ik moet nog zoveel doen he.. M,n suprise en een gedicht. Gelukkig heb ik het kado al gekocht. We vieren sint met vrienden van de kinderen en hun ouders,, haha leuk dus een heel koppel.

Afgelopen vrijdag heb ik m,n haar laten knippen.. Zomaar. t'kwam op als......
Ik heb nog een rondje exstra gelopen door de Hema om er even over na te denken en besloten om het maar te doen. Het is van lang naar net op de schouders gegaan. Er ging echt een hele vracht af..
Ik ben er blij mee hoor. Heerlijk,, zo klaar met haren wassen en ook een stuk sneller droog..
Ik zie er nu niet echt uit maar vd week zal ik ff foto's plaatsen hoor.
Voor nu fijne avond allemaal en toedeloetjes
Lieve groet Inge

5 opmerkingen:

  1. ik hoop dat het met een sisser af loopt.. was je nog naar AP geweest?
    en ik ben wel benieuwd hoe kort je haar nu is..
    rustig aan he.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier wel een behoorlijk laagje hoor! zo fijn!! ik geniet ervan!
    en jij snel opknappen hoor!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al een beetje grieperig dus. Ik ben er ook niet geheel vrij maar ja wat doen we er aan.
    ja niet te laat naar bed, stomen etc.

    beterschap toegewenst, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh zonde joh van je haar ik vond het zo mooi maar goed als je zat bent dan moet het eraf he? ben wel benieuwd naar het resultaat!! enne...beterschap he!! Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik hoop dat je je al wat beter voelt inge.........
    wens je een heel fijn weekend!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen


Over mij

Mijn foto
Vrouw 46 jr. Getrouwd, 22 jr. Moeder van een zoon 19 en een dochter 16. Ik ben soms wat gaotisch en heb de neiging tot lui zijn. Ik kan wel lekker koken en ben ook best creatief. Ik vind m,n jong volwassen kinderen heerlijk. De discussies die we hebben. De droge humor van m,n zoon. M,n dochter die zo heerlijk dramatisch kan doen. Ons gezin is altijd in beweging.. En ik geniet er van.