zaterdag 15 januari 2011

Ik ga online

Allereerst mijn excusses. Ik ben momentheel zo druk met ......
Dat ik me geen tijd gun om blog's te lezen, te plaatsen en laat staan te reageren..
Ik hoop dat het straks weer wat rustiger is en ik wat meer tijd heb voor het blogen.
Jaja het gaat er echt van komen..
 Ik begin een webshop. Ik ben de laatste weken mega druk met de voorbereidingen. Van de week een aantal groothandels bezocht en zulke leuke spulletjes ingekocht..
En ja het past allemaal in het plaatje van wonen.. Haha natuurlijk ga ik nog niet alles verklapen.
Maar je snapt wel, dat ik er vol van ben.
S'nachts borreld het in m,n hoofd en ontstaan ideeën.
En natuurlijk moet ik die noteren, want anders komt er van slapen niet veel meer.
Maar jongens wat een werk zeg zo,n webshop vullen. Foto's maken, bewerken, plaatsen en dan een leuk praatje bij het plaatje met maten, kleuren en noem maar op...
Maar wat een voldoening als je je site ziet groeien en het almeer een volwaardige webwinkel wordt.
Ik zal nog 1 ding verklapen en dat is de naam:
Tadaaaa
Gewoon Tijdloos
Natuurlijk laat ik weten wanneer ik online ga. Ik hoop eind van deze maand.
Ik heb ook een datum voor de  operatie, 9 feb word ik geopereerd in het Waterland ziekenhuis, in Purmerend
 En hier onder dan voor jullie de primeur:





Het word een combinatie van nieuwe, antieke en brocante spulletjes.
En daarnaast ga ik workshops geven in groendecoraties.

Dat heb ik al vaker gedaan (jaren terug) En het lijkt me leuk om dat weer op te gaan pakken.




Enkele foto's van spulletjes die straks te koop zijn in m,n winkeltje.








Voor nu alvast fijne weekend toedeloetjes en
Lieve groet
Inge
**

10 opmerkingen:

  1. Veel plezier met het opzetten van de webshop. Ik hoop dat het allemaal goed gaat lopen. Succes met je operatie.

    Ik loop ook met het idee om een webshop te bginnen. Misschien kom ik wel bij jou om raad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inge,

    Heel veel sterkte voor, tijdens en na je operatie! Veel succes met het opstarten van je webwinkel...ik ben benieuwd...

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend joh!! ik ben zooo benieuwd wat je allemaal gaat verkopen!
    En sterkte met de operatie en de tijd daarna.
    Lieve groet Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de voorbereidingen; erg leuk een eigen webwinkel.

    Sterkte met de operatie!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ga je in de gaten houden.. wat spannend en die operatie.. dat is ook al snel!
    veel succes/sterkte
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hou het in de gaten. leuk een winkeltje TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte met de operatie, en veel suc6 met je webwinkel hou het in de gaten ben heel benieuwd, leuk!!

    gr stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oef Inge wat spannend allemaal!
    Een web-winkel en een operatie, best wel eng, nu je een datum hebt.
    Heel veel sterkte met de operatie en ontzettend veel succes met je web-winkel.
    Ik mag 28 januari eerst nog een keer langs de maagarts voor een manometrie daarna hoor ik pas wanneer ik geopereerd word.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. succes met alles en we wachten geduldig af!!

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen


Over mij

Mijn foto
Vrouw 46 jr. Getrouwd, 22 jr. Moeder van een zoon 19 en een dochter 16. Ik ben soms wat gaotisch en heb de neiging tot lui zijn. Ik kan wel lekker koken en ben ook best creatief. Ik vind m,n jong volwassen kinderen heerlijk. De discussies die we hebben. De droge humor van m,n zoon. M,n dochter die zo heerlijk dramatisch kan doen. Ons gezin is altijd in beweging.. En ik geniet er van.