zaterdag 7 januari 2012

Zo lang stil

Het is zo lang stil geweest van mijn kant..
Door vele veranderingen in mijn dagelijkse leven  heb ik een tijd lang gewoon geen fut gehad om ook maar iets te doen naast het re-intergrenen op m,n oude werkplek, waar ik vier en half jaar terug nog lachend 40 tot 50 uur in de week werkte red ik het nu net aan 14 uur. Maar,,, ik ben er zo blij mee..
.. Voorals nog is er nog niets zeker.. Krijg ik de baan?? of ,, pff ik moet er niet aan denken..

Ik hoop binnen kort weer wat inspiratie te hebben om m'n blog te schrijven. Ook hoop ik weer regelmatig mee te lezen op jullie blogs..

Voor nu allemaal een fijne avond nog en tot snel.

Lieve groet

Inge

1 opmerking:

  1. Wat een mooi blog heb jij! Ik was helemaal stil van jouw prachtige woorden over mijn blog meis! Dank daarvoor! Veel liefs van Vlinder

    BeantwoordenVerwijderen


Over mij

Mijn foto
Vrouw 46 jr. Getrouwd, 22 jr. Moeder van een zoon 19 en een dochter 16. Ik ben soms wat gaotisch en heb de neiging tot lui zijn. Ik kan wel lekker koken en ben ook best creatief. Ik vind m,n jong volwassen kinderen heerlijk. De discussies die we hebben. De droge humor van m,n zoon. M,n dochter die zo heerlijk dramatisch kan doen. Ons gezin is altijd in beweging.. En ik geniet er van.