zaterdag 25 september 2010

Vroeger was alles beter

Er zijn zo van die dagen dat het allemaal even niet lukt, en in zo,n periode zit ik weer. Vaak is zo,n periode gekoppeld aan m,n cyclus. Ik heb dan van die tegenstrijdige gevoelens, ik wil naar bed dekens over me heen en toegeven aan m,n stemming Maar ik wil dan ook alles schoonmaken en uitgebreid soppen en stoffen en stofzuigen het liefst ook ramen lappen ed, een soort van nesteldrang lijkt het wel hihi .......... Nou jah gister heb dus toegegeven aan m,n schoonmaak drang en heb ik uitgebreid gebruik gemaakt van onze stofzuiger. Pff en dat is geen pretje kan ik jullie verzekeren. Die van ons hing met plakband en ducktape aan elkaar. Geregeld moest ik het oude tape weg halen en het weer opnieuw eromheen doen.. Dus nadat ik gister m,n ongenoegen ruimschoots geuit had over onze huidige..stofzuiger, is besloten dat het echt tijd is voor een nieuwe. Nou vind ik stofzuigers rot dingen, Op de een of andere manier gaan de slangen en zuigmondjes veel eerder stuk dan de motor. Ik kan mij de oude stofzuiger van thuis nog herinneren een electrolux was het,, Met een stoffe zak die je legen moest in de vuilniszak. Dat ding maakte ongelovelijk veel lawaai maar heeft het echt volgens mij wel ruim 30 jr gedaan. Volgens mij word hij nu door een familie lid van mij nog steeds gebruikt..Dus er moet een nieuwe stofzuiger komen.. Maar om nou op stofzuigerjacht te gaan PFF nee hoor.. Dat gezeul door de winkels.. Sorry nee das niet waarop ik zit te wachten.. Vandaag geef ik toe aan die andere stemming.. Ik blijf thuis lui op de bank  met een dekentje (nadat ik een heel klein dutje in m,n bedje gedaan heb) Mijn man is dus op stofzuigerjacht gegaan,(wat een superman he) nadat hij en ik  uitgebreid op het internet gekeken hebben naar stofzuigers die goed uit de consumenten testen komen. Ik ben benieuwd met welk geweldig apparaat hij straks thuis komt.
Ik wacht het geduldig af met een koppie  en m,n laptoppie..

2 opmerkingen:

  1. Het is wat hoor die moodswings ,je kunt er beter zoveel mogelijk aan toegeven want ertegen vechten helpt vaak toch niet Praat me niet van stofzuigers ,ik krijg vaak niet eens de kans om zuigmondjes of slangen te verslijten ,bij mij gaat steeds de motor kapot Grrr.Hoop voor je dat je man een goede keus gedaan heeft .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vreslijk he, ken het ook hoor zo had ik dat van de week ook..

    Hier al jaren een Dyson, je betaald er in 1x wat meer voor maar die stofzuigers zijn geweldig, na 8 jr ging er eentje kapot motor stopte er letterlijk mee en hebben een nieuwe aangeschaft en wil niet meer zonder..

    Geniet van je weekend
    Lieve groetjes
    caby

    BeantwoordenVerwijderen


Over mij

Mijn foto
Vrouw 46 jr. Getrouwd, 22 jr. Moeder van een zoon 19 en een dochter 16. Ik ben soms wat gaotisch en heb de neiging tot lui zijn. Ik kan wel lekker koken en ben ook best creatief. Ik vind m,n jong volwassen kinderen heerlijk. De discussies die we hebben. De droge humor van m,n zoon. M,n dochter die zo heerlijk dramatisch kan doen. Ons gezin is altijd in beweging.. En ik geniet er van.