donderdag 24 februari 2011

Voorjaars kriebels??

Zo nu en dan word ik gek van m,n eigen wanorde. Want wat je niet op de foto's ziet (die ik af en toe plaats)
Is mijn rommelige huis. Ik heb zoveel spulletjes en vind alles mooi. En ik kan nooit kiezen wat ik neer wil zetten dusss staat bij mij vaan alles uitgestald. Maar als ik dan de mooie rustige huiskamers. Mooi alles op kleur bij elkaar gezocht en keurig gestyld. Zo kan ik ook zo genieten van zo'n mooi wit interieur. Vooral de oude witte meubels vind ik prachtig.. ik heb er aan gedacht om m'n huis in die style te veranderen. maar ik denk niet dat het bij me past. Pff dus vraag ik me af.








Heb ik wel een eigen style? iets wat bij mij past?
Ik vind zoveel stylen mooi.. Zo hou ik van een tuin vol bloemen, Maar een tuin met alleen groen en veel buxusjes vind ik ook prachtig. Een interieur met engelse meubels en bloemetjes behang vind ik ok zo lief. Maar de landelijke stijl met weinig accessoires vind ik ook prachtig.
En zo kom ik dus weer op het punt!! ik wil m,n kamer veranderen. Maar wat wil ik dan???
En omdat ik eigenlijk noit kan kiezen,, laat ik m,n lentekriebels dus vaak maar gaan. En echt het gaat vanzelf over.
Voor nu toedeloetjes en lieve groet Inge

7 opmerkingen:

  1. Oje....wat 'n dilemma. Weet je...jij moet er in wonen en je gelukkig voelen met de spulletjes die je hebt dus....waarom zou je je druk maken...geniet van hetgeen je hebt en waar jij je prettig bij voelt. Dus...laat die voorjaarkriebels maar varen hoor. Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon doen wat je leuk vind ,geen eigen stijl willen creeren daar word je waarschijnlijk niet echt blij van .Ben zelf ook heel veranderlijk en vind zoveel dingen mooi.Daarom heb ik wel mijn meubeltjes in lichte neutrale kleuren ,kan ik met mijn tuttemurul alle kanten op.Succes met veranderen
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha...Inge laat ik nu hetzelfde hebben!!
    Wat een onrust kan een mens hebben in zijn lijf en hoofd he?
    Ik ben al een beetje aan het ruimen en verkopen :-))
    Maar er zijn toch altijd dingen die je niet meer kwijt wilt toch? juist en daar heb ik dan zoveel van hahahaha...
    Ik hoop maar dat die kriebels vanzelf weer over zullen gaan!!
    Groetjes Truus

    ps. Nou die badkamer met al die ramen op de foto spreekt mij wel aan hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je weleens een moodboard gemaakt, je kunt deze zelf online maken. Google maar eens, en kijk ook eens op de site van VT-wonen.
    Trouwens waarom moet je een style hebben elke stijl waar jij je goed bij voelt is jouw stijl. En die rommel kun je opruimen en in een huis moet wel geleefd worden hoor. De foto's die worden ook gemaakt als spullen zijn weggehaald.

    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap helemaal wat je zegt. Ik heb het net zo. Ben gek op bloemetjes/ruiten en stippen en dan vooral in blauw en roze. Toch heb ik dat niet in huis. Ik had een aantal PIP spullen maar die staan nu toch in de kast. De woon kamer houd ik rustig qua kleur en heb nu een hele witte slaapkamer. In de zomer verandert die in een PIP kamer. Zo heb ik toch de uitspatting van kleur af en toe. En ben ik het zat dan is het ook zo weer rustig met een wit dekbed en accessoires. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zolang je huis maar aanvoelt als een warme jas dan zit het wel goed toch. Bij mij is het ook van alles wat in huis en ik heb er vrede mee.
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snap 't helemaal...ik vind ook heel veel stylen mooi, van alles heb ik wel iets en dat maakt mijn huis weer helemaal mij, ik zet alleen neer wat ik leuk vind!
    Eigenlijk geen stijl dus ;-)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen


Over mij

Mijn foto
Vrouw 46 jr. Getrouwd, 22 jr. Moeder van een zoon 19 en een dochter 16. Ik ben soms wat gaotisch en heb de neiging tot lui zijn. Ik kan wel lekker koken en ben ook best creatief. Ik vind m,n jong volwassen kinderen heerlijk. De discussies die we hebben. De droge humor van m,n zoon. M,n dochter die zo heerlijk dramatisch kan doen. Ons gezin is altijd in beweging.. En ik geniet er van.