maandag 15 november 2010

Nieuwe kleuren, volop plannen

Jah een hele nieuwe kleur op m,n blog.. En ook een nieuwe afbeelding op m,n google account.
Er gebeurd hier van alles en ik ben overal druk mee.

Er liggen stapels plannen. Waar ik nog even niets over kwijt wil, Jah eigenlijk wel hoor. Maar tís allemaal nog zo prematuur dat ik het nog even voor mezelf hou..

Helaas heb ik nog steeds niets van YPP gehoord dus morgen zelf maar eens aan de bel gaan trekken.
Apart dat ik wel een een soort van bedrijf krantje kreeg van dat bedrijf afgelopen zaterdag.

Vrijdag was ik met de buurvrouw bij de Zinken Viool in Grootebroek. Ik was daar nog nooit geweest wel stuurde ik mensen die bij Metamorphosis naar bepaalde spulletjes vroegen door naar de zinken viool.
Ik kende de winkel wel via hun website en van mond op mond reklame. Maar wat een geweldig leuke winkel is dat zeg.. 
Ik heb er geweldig leuke kerstballetjes gekocht van het merk Greengate in de vorm van cupcake's

Ik heb er twee in veschillende kleuren.
En ik heb ook  twee harten ballen mee genomen van Greengate.


Ik vind ze helemaal super en ja ik weet het.. De sint is nog maar net in het land.
 Maar ik heb zo,n zin in de kerst!!!
Heerlijk,, Ik ga volop aan de knutsel..
Ik wil nog dit en ik wil nog dat!!
Of het er van komt weet ik niet maar de plannen zijn er..
 Voor nu fijne avond en toedeloetjes

Lieve groet Inge

5 opmerkingen:

  1. ohh my god!
    moest wel even slikken hoor van je kleuren... maar het is toch wel leuk ;)
    moest gewoon even wennen.
    Ik wil ook nog een keer naar de zinkenviool die cupcakes zijn echt geweldig!
    wil je nog een gokje wagen bij mijn give away?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Inge dat is ff een binnenkomer ,echt heel mooi die kleuren en je banner !!Leuke kerstspullen heb je gekocht .Overal zie je al heel veel kerst,leuk hoor om dan ff rond te neuzen .Nog een fijne avond.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb dit weekend ook wat cupcakes gekocht (bij Karwei) Vind de hartjes ook erg leuk!

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, nog geen foto; het is alvast een kadootje voor mijn verjaardag (half december) dus ze liggen veilig opgeborgen op zolder ;-)

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen


Over mij

Mijn foto
Vrouw 46 jr. Getrouwd, 22 jr. Moeder van een zoon 19 en een dochter 16. Ik ben soms wat gaotisch en heb de neiging tot lui zijn. Ik kan wel lekker koken en ben ook best creatief. Ik vind m,n jong volwassen kinderen heerlijk. De discussies die we hebben. De droge humor van m,n zoon. M,n dochter die zo heerlijk dramatisch kan doen. Ons gezin is altijd in beweging.. En ik geniet er van.