vrijdag 18 februari 2011

Jah stapelen op vrijdag

Ja hoor het is eindelijk vrijdag..
We mogen stapelen. Mijn stapels hebben deze keer helemaal niets met servies ed te maken terwijl ik daar toch genoeg van heb. Neenee in zit ik de takken en stronken fase.
Prachtig vind ik ze de mooie boomstronken en takken in m'n tuin. En kijk ik heb ze gestapeld tot mooie grillige compositsies.
Ik vind de takken en stronken prachtig van kleur

En ook van vorm.

Zolang er nog geen plantjes staan vind ik dit erg mooi.

 Wil je meer stapels zien kijk dan even bij Irma. Bij haar staan alle stapelblogs bij elkaar.
En kun je genieten van de stapels van anderen..
http://allemaalkleurtjes.blogspot.com/2011/02/stapelen-op-vrijdag_18.html

Lieve groet en alvast fijn weekend.
Inge

12 opmerkingen:

  1. Wat kun je toch heerlijk stapelen met natuurlijke materialen. Ziet er heel mooi uit.
    Ik ben gelijk je volger gworden.

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die natuurlijke stapel! super
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan joh!!
    Inderdaad prachtige kleuren.
    Groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel mooie creatieve stapel geworden Inge,leuk!! Fijn weekend
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n stapel hout. Leuk om op deze manier even bij alle blogs te buurten.
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stapel op vrijdag, en jij doet er zo iets mee, leuk van die stronken / stammetjes, je kunt er zoveel leuks mee.
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou ook van zo'n natuurlijke 'stapel' hout, takken en stronken.
    Alle vormen zijn even mooi.
    Leuk idee!! Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie stapel... heerlijk die takken... ik ben blij dat je er "weer" bent. gaat alles naar wens?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gewoon......heel mooi.
    De natuur geeft ons veel om te genieten.
    fijn weekend.
    Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via de blog van Irma kom ik hier terecht. Mooie stapel en met die zonnestralen...prachtig! Ik heb me gelijk als volger aangemeld. Misschien vind je het leuk om een keer bij mij langs te komen? Fijn weekend, groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heej inge wauw wat een mooie takken ik ben ervoor naar jet tuincentrum geweest ze vroegen goud geld voor de takken ze zijn zooooo decoratief nu kan ik er toch van genieten door jouw mooie stapel post, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor die stapel takken, lekker decoratief....staat altijd mooi zo buiten!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen


Over mij

Mijn foto
Vrouw 46 jr. Getrouwd, 22 jr. Moeder van een zoon 19 en een dochter 16. Ik ben soms wat gaotisch en heb de neiging tot lui zijn. Ik kan wel lekker koken en ben ook best creatief. Ik vind m,n jong volwassen kinderen heerlijk. De discussies die we hebben. De droge humor van m,n zoon. M,n dochter die zo heerlijk dramatisch kan doen. Ons gezin is altijd in beweging.. En ik geniet er van.